tisdag 2 november 2010

Vägen framåt

Det är intressant att se alla de trådar som binder ihop ens liv, alla val och alla vägar man går kan leda till något fantastiskt. Min väg just nu är snårig och trång och jag kan inte riktigt bestämma vilket håll det är bäst att gå. Men jag litar som alltid på mitt hjärta, turen har alltid följt mig genom livet, och varje stort val jag har gjort har lett till det bättre, allt jag verkligen velat har jag fått. Så fast jag verkar lite vilsen står jag fast på moder jord, med tron på att vad jag än tar för stig så kommer den leda mig rätt.
En del har sagt till mig att mitt självfötroende är för stort mot vad det borde vara, vet inte riktigt vad som menas med det, men om inte jag tror på mig själv, vem ska då göra det....?

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt vännen, och du skriver fantastiskt!

    SvaraRadera