torsdag 11 november 2010

Klädkaos och kameralycka

Idag har det vart stortvätt hos familjen oss, samtidigt städar jag mina garderober då högarna börjat gå mot taket av dess insida. helt enkelt lades alla kläder vi äger i princip i en stor hög mitt i sovrummet för att sedan sorteras. Var så man knappt kunde öppna dörren in ett tag, men nu är det sorterat och fint banne mig in i stekpannan!
På tal om köttbullar var även min syster och Nadine förbi idag, så att sitta och jobba på min portfolio fick vänta ett tag, han med lite skisser i alla fall. innan jul lovar jag att den är klar för allmänheten..=)
Lycklig är jag ifs ändå även om måleriet fick ta en paus idag då jag har fått den stora äran att låna Nadines systemkamera en tid framöver, så imorgon måste jag ta den på en provtur, kan knappt vänta! Måste man sova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar