söndag 5 december 2010

En gorilla med rövkli

Ja vilken helg! Tv-kväll, shopping, och puben med kusin. Var någon månad nu sen man var ut så det var jäkligt skönt och få dansa like a crazy person. Det var lite folk på puben så ingen dansade, men det avskräckte knappast mig och marielle, ganska skönt att ha allas blickar på en medan man dansar, vare sig det ser för jävligt ut eller inte. Vet att min dans inte är den bästa, och brukar ibland brista ut i gapskratt över mig själv men det gör det hela så mycket roligare, jag förstår inte att inte fler bjuder på sig själva, ja jag kanske dansar som en gorilla med rövkli, se på mig eller låt bli! När jag är på dansgolvet känner jag mig som i trans, jag är helt inne i musiken och energin, så himla härligt, ändå är jag för lat och oscocial för att gå ut oftare.
Nu på kvällen fick jag besök av min kära vän sandra, var skönt och bara sitta och prata efter att ha ränt runt så mycket. Nästa gång ska vi åka stjärtlapp så asfalten glöder, måste bara upp och leta reda dem. har två par stjärtlappar i guld för jag är champion på att åka och det måste ju synas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar